FAQ Autoreset app
Hieronder vind je de meest gestelde vragen voor de Autoreset App.
Melding: GPS staat uit
GPS uit en weer aan zetten
Telefoon opnieuw starten
Als dit niet werkt dan gaan rijden zonder app en een melding maken aan ICT.
Ritten komen niet in de app
App refreshen:
vinger op het scherm, naar beneden slepen loslaten
rechtsboven 3 puntjes (hamburgermenu) op het cirkelvormige pijltje klikken
In Autoreset systeem: Rit(ten) aanvinken en op genereer app klikken. Eventueel rit opnieuw koppelen.
Melding: GPS staat uit
GPS uit en weer aan zetten
Telefoon opnieuw starten
Als dit niet werkt dan gaan rijden zonder app en een melding maken aan ICT.
Uren in de email kloppen niet
Onze app is in ontwikkeling en had in december al gelanceerd moeten worden. De ontwikkelaar van de planningstool heeft hier een voorschot opgenomen en per ongeluk al een deel van de software gelanceerd. Hierdoor staan alle uren een regel naar beneden opgeschoven.
Toch nog een vraag?
Laat dit ons, via onderstaand formulier, meteen weten. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact op.